Alla inlägg den 23 augusti 2011

Av Kickan Höglin - 23 augusti 2011 21:36

Idag ha Elsa fått varit på dagis medans jag ha varit på jobbet för möte :)

Hon verkar trivas där & de e ju bra tycker jag :)


Men nu sover hon sen ca 2 tim tillbaka :)

& nu ha vi sett på de nya programmet på tv 3 True talent :)

De va riktigt bra :D Dom som sjöng va ruggigt bra :p


Från de ena till de andra guud vilken huvudvärk ja ha haft i flera dagar.. Tror dels att de ha m att man börjat jobba (inte van att ha något att göra på dagarna haha)

Sen kan de vara arbetsvästen som vi fick.. Den är högt upp bak i nacken å jag känner att den trycker mot nacken när jag ha den på mig...

Men de kanske går till sig (få jag hoppas)

Sen hälen blir ju inte ett dugg bättre, men ja kan ju iaf röra mig motför i början när jag fick Hälsporre...

Guud va jag klagar känner ja.. Men men måste ju få de oxå ibland haha


Nää snart är det Ghost Whisperer på tv så jag  återgå till den :)

Sen sängen för de e jobb imorron bitti :)


Puss & kram på er alla

Ovido - Quiz & Flashcards