Alla inlägg under februari 2012

Av Kickan Höglin - 6 februari 2012 20:26

tittar på Sofia´s Änglar på femman & gråter..

Tänker tillbaka på hur det kändes & va när mamma blev sjuk å lämnade oss..

Ögonen tåras & hjärtat värker... Jobbigt...


Den tiden va väldigt jobbig & som när man tittar på sånt här kommer massa känslor tillbaka...

Behöver ju inte alltid handla om människor som haft/har cancer.. Vilket är en grym sjukdom, men det glädjer mig att alla som klarar att överleva den kan leva sitt liv "igen"...

Medans mitt härta verkligen gråter för dom som inte "klarade av" kämpa för att överleva utan lämnar oss som min/vår mamma...


Tankarna går på en "Tänk om dom hade gjort på något annat vis, hade hon klara upp det hela då?!"

Men det funkar ju inte så..


Jag glädjer min åt det jag har vid min sida idag..

MEN mamma är alltid mamma & jag verkligen saknar henne... Saknar henne såå otroligt mkt...

 

Detta är min mamma.. Hon lämnade oss Januari -96.. Många år sedan & såren har än inte läkt...


Va bara tvungen att få skriva av mig lite...


Nu ska jag fortsätta titta på Sofia´s Änglar & fortsätta att gråta innan sängen väntar!


Godnatt & sov gott! Ta hand om varandra <3 <3 <3



Ovido - Quiz & Flashcards