Alla inlägg under oktober 2012

Av Kickan Höglin - 6 oktober 2012 09:10

Riktigt ruskväder de e idag..

Jag har tänt ljus här hemma så det blir lite mysigare i höstvädret :)


Natten har varit hemsk men de e väl bland annat från igår,,,

Jobbade först 7-15, missade lunchen fick så fullt upp..

Sen va det kris på jobbet så dumt som man är erbjöd jag mig att gå ut å jobba även kvällen..

Så runt 16.20 körde jag igång igen


Jag va skapligt trött i huvudet igår kväll faktiskt ja även kroppen å de känns idag m..

Å lillan kom över inatt oxå å ville sova hos mig..

Så höstovädret, lillans sovning hos mig & gårdagen fick mig att sova pissigt inatt så nu e man rätt så slut :(

Men tack Jessica för att du passade Elsa igår :)


Nää frulle nu då :)


Ha en mysdag alla i detta väder :)

Ovido - Quiz & Flashcards