Alla inlägg under februari 2013

Jao

Av Kickan Höglin - 14 februari 2013 17:57

Nu va de länge sen jag va här inne å skrev något!

Olika skäl plus att jag glömt bort!!


Mycket har skett..

De ha blivit nytt år, lillan fått minst två kusiner till som vi inte vetat om (på hennes pappas sida)

Nu återstår ju bara att se hur resten blir.. Bra hoppas jag..

Orkar inte så mkt motgångar..


& nu kommer vi till det stora MEN:et

Jag har fått motivation till att gå å träna på gym...

Kör på Niphälsan då jag inte tycker om att de e så mkt folk...

Lite saker men det duger iaf :)

& på två veckor så jag har jag minskat 5 cm runt höft MEN ökat 1cm på lår(?!) Varför?

Har även minskat 1cm runt bröst, midja oxå...

Är väl ganska nöjd att det gett lite resultat (fast man bara ätit slisk känns det som) :/

Men de blir slut m de nu...

Men de e svårt då jag ha sånt oerhört sug & abstinenst (stavas de så?) på socker...

Piss..

Hej mitt namn är Kickan & jag är Sockerlist!!!

Blä, varför måste man tycka om sånt skit???


Imorgon blir det gymmet igen :)


Nää fortsätta att se Shrek med lillan:)


Puss & kram på er


Ovido - Quiz & Flashcards