Alla inlägg under april 2015

Av Kickan Höglin - 24 april 2015 22:54

Arbetshelgen börjat..
Liten är hos mormor sin..

Själv är jag hemkommen för lite mer än en timme sen från jobbet..
Fika, sett lite på tv å nu har jag lagt mig..

Å de är nu alla tankar och funderingar kommer..
Kunde jag gjort på något annat vis? kunde jag sagt saker på andra sätt?
Varför kunde du inte bara vara ärlig för?
På grund av detta så blev min mur ännu tjockare, litar inte på vad någon annan säger längre.. Kommer ha väldigt svårt att släppa in någon på livet igen..
Knyter sig i bröstkorgen på mig..
Suck, men det är något man aldrig kommer få veta.. Vad som va sant å inte..

Ja nu är som sagt jobbar helgen igång..
Dax för sömn så man orkar med grispasset imorgon..
Hoppas på en bra natt..

Sov gott alla..

Av Kickan Höglin - 12 april 2015 08:20

Sova behöver man det?
Förstår inte, sover jätte dåligt av olika skäl..
En anledning är ju att jag vaknar när liten kommer in å då har jag svårt att somna om igen..
Ja å dom nätterna hon inte kommer in vaknar jag å kollar om hon ligger här fleera gånger.. Så bara av de få jag inte min sömn..
Inte kul att inte komma ner riktigt i djupsömn.. Man blir trött å slut i kroppen å knoppen..
Vaknade upp halv åtta när hon kom in.. Hon får Ipaden m hörrular (som hon säger) så jag försöker somna om igen men då börjar de välla i kroppen igen..
Trycket över bröstet å svårt att andas.. Hej ångest..
De som varit lugnt några dagar nu..
Varför...
Tack å lov så har jag andningsövningar jag kan göra för att få det lugnare..
Men de är jobbigt..
Usch...

Upp å göra frukost nu..

Av Kickan Höglin - 6 april 2015 08:16

Påskhelg har varit helt oförglömlig!
Jag jobbade först 7-12 på torsdagen å sen vidare direkt till Kuratorn..
Bort på affären å sen på dagis och hämta min lilla påskkärring..

Kom upp till stugan och packade in allt, lagade middag å myste..
Liten somnade å jag tog mig en promenad bort till bror (mormor va kvar m liten)
Där blev jag bjuden på diverse drycker mumma.. Trevligt sällskap!

Fredagen till ära bestod av pimpeltävling, lottdragning, middag, fest! Så sjukt kul jag hade under dagen å kvällen! Drack väl lite förmycket kanske å fick en sån kraftig ångestattack, underbar tjej där som hjälpte mig igenom det hela m andningen (tack å lov att hon va ute just då)
Hon å en till hjälpte mig in för att lugna ner mig Meen jag fick väldigt bråttom ut igen (går inte in på detaljer men ni kan ju lista ut varför haha) å där missade jag hela jävla järntrappan å föll handlöst ner m knäna i trappsteget å marken! Vilket resulterade till en ambulansfärd till Öviks sjukhus..
Brorsan å en till (tror jag) hjälpte mig upp å in, knäet svällde å gjorde grymt jävla ont kan jag lova..
Underbara människor va m å satt m mig till ambulans kom (pinsamt som faan tyckte jag faktiskt de va)
Men klumpig som ja va få jag ju skylla mig själv haha
Men kul hade jag!
Inge fraktur va de tack å lov.. Men tillbaka till ortopeden om två veckor igen..
Men nu kan jag gå utan stöd, haltar lite bara..

Ja tillbaka till stugan på lördag dag, åt, vilade å sen middag på kvällen m bror å familj..
Hem till Sollefteå igår..

Som sagt helt oförglömlig påskhelg!
Bilder kommer i nästa inlägg fniss
Puss å kram

Ovido - Quiz & Flashcards