Alla inlägg under februari 2011

Av Kickan Höglin - 16 februari 2011 11:58

Jahapp idag är det onsdag den 16/2 2011

Elsa blev heela 8månader igår :)

Hon börja bli min stora tjej :P

Meen nu har hon åkt på förkylning så hon hostar å hostar som bara den (lilla hjärtat) Har fått hostmedicin Mollipect (slemlösande)


Någon som vet är de så bra om dom ej kan spotta ut de dom hostar upp?


Jaja tänkte bjussa på lite bilder :P

<3 Elsa när hon var ca 1 dygn <3   

  

Elsa 8 månader <3

  

Här sitter hon i moster Jessicas famn å morbror Roger ger henne Chokladpudding ;)

TROR ni hon tyckte de va äckligt?

Typ tvärtom haha De va riktigt smarrigt ;)

 

Jaha allt för nu!

 

Over and out <3

Av Kickan Höglin - 8 februari 2011 20:32

bjuda på lite bilder av en liten så där impuls händelse i helgen haha


I fredags satt man hemma å tittade på Let´s Dance själv men hade mysigt ändå ;)

Min dotter ha ju en rätt skön stil i soffan då ;)

  

en riktigt soffpotatis ;)

 

Lördagen gjorde vi inte så mkt,

Elsa tog ett bad medans jag duschade.

Sen sprang hon runt i gåstolen som ja jag vet inte vad haha

Fort gick det iaf :P

Videochatta m Tessan & Mattias på msn för första gången haha

Å käre nån haha de va skoj haha

Efter vi avslutat tog de så där ca 20min sen ringde Tessan upp igen å tyckte

"Faan Kickan, kan du inte skaffa en kattvakt å packa varma vinterkläder så kommer du hit, vi hämtar er"

Oj, vart så fort haha

Men absolut, kattvakt fixat så jag ringde upp igen å berättade..

"Bra då kommer vi nu å hämtar er "

1,5timme senare va dom framme :P

For hem dit, lagades hemmagjord pizza

MMMM va gott :P

Vart en lugn kväll :)


På söndagen klev vi upp tidigt packade iordning väskor & påsar sen bar det upp till Tjäl :D

SKOTERÅKNING Såååååå underbart roligt & mysigt det va :D

Först gruvade jag mig för hur Elsa skulle tycka men va tusan ungen somnade ju haha Inga som helst problem för att ta m henne på skotertur :P

Hur som helst måste jag bjuda på en massa bilder :)

     

                         Nyss packat in Elsa i pulkan på kälken :)

Jag njuter innan vi ska till att fara

     

Tessan & Mattias nyss gjort iordning platsen där vi stannade till <3

   

Elsa när vi kom fram till platsen "sovande"

     

Elsa när hon vaknade å undra vart vi va haha <3

   

Jag & mitt <3 <3

   

Vadå myyysigt <3 <3   

Måste ju bjuda på mig själv :P

   

Tessangumman & mitt <3

Det va en helt underbart mysig dag :)

Synd bara på att jag frös sen som mina fötter annars hade vi åkte längre :D


Åhh fick nå grymt fina bilder på Tessans kissar (tycker jag iaf)

   

Gumman <3

   

Skrållis <3

 

 

Ja det va allt för denna gång :)

Ha de gott alla <3  

Ovido - Quiz & Flashcards