Alla inlägg under december 2009

Av Kickan Höglin - 21 december 2009 14:12

   länge sen jag var här & skrev något:D


Men ska försöka skärpa mig hihi


Det är sååå mkt som händer just nu i detta liv;)

Julafton är om 2dagar... & fatta vad jag längtar hihi

Träffa hela familjen uppe i stugan, att bara få vara ledig över HELA jul... Det har jag inte varit på över 7år... Så nu är det verkligen min tur  att få umgås med familjen i lugn & ro.. Inge stress eller kaos bara lugnet:D


Sen oxå att känna (för andra gången) hur det "fladdrar"i magen av den lilla amöban som växer & frodas där inne:D:D

Kände i morse när jag vaknade upp på mage att det är ju som en liten "knöl" där haha Inte bara fläsket haha haha


Men de e ju rätt många veckor kvar innan "den" ska ut:P

Är än bara i 16:de veckan men går in i 17:nde veckar på julafton:D:D

Såå spännande hihi:P:P


Nää kanske om man ska göra någon nytta här hemma innan man ska på jobbet efter en vecka  med hosta & snuva:)


Skriver jag inget innan julafton så vill jag önska er alla en riktigt GOD JUL från mig, amöban & mina 2 kissar:D

Ovido - Quiz & Flashcards