Direktlänk till inlägg 27 mars 2015

Ja denna

Av Kickan Höglin - 27 mars 2015 18:07

hemska ångest man har.. Bara väller inuti mig... Allt å ingenting får jag de för... Min ryggsäck är inge roligt att bära på tycker inte jag iaf..
Antingen är jag hög av lycka el låg som golvet... Finns liksom inget mellanting längre... Tär på mig.. Å ja jag går hos en Kurator/kbt... Sover dåligt om nätterna, inget på dagarna el kvällarna... Under att jag orkar m att vara uppe för de blir verkligen inga många timmar sömn per natt...
Känner ändå i kroppen hur den gör ont å är trött...
Biter mig i tungan å läppen för att inte få ett utbrott (va som helst som gör mig upprörd)
Uppriktigt jävla jobbigt är det iaf!!

Snart är det påsk å då ska vi fly fältet å fara till stugan... Kan behövas å hoppas på en trevlig helg ?
Hoppas jag får ladda lite batterier där uppe...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kickan Höglin - 6 maj 2015 17:09

det har varit idag.. Å det regnar som bara den fortfarande.. Mina skor (valde helt fel skor imorse) blev riktigt blöta dels för att ena har en lång spricka under haha jaja är huvudet dumt får väl resten lida... Å när jag hade hämtat lilla hjärtat...

Av Kickan Höglin - 24 april 2015 22:54


Arbetshelgen börjat.. Liten är hos mormor sin.. Själv är jag hemkommen för lite mer än en timme sen från jobbet.. Fika, sett lite på tv å nu har jag lagt mig.. Å de är nu alla tankar och funderingar kommer.. Kunde jag gjort på något annat...

Av Kickan Höglin - 12 april 2015 08:20


Sova behöver man det? Förstår inte, sover jätte dåligt av olika skäl.. En anledning är ju att jag vaknar när liten kommer in å då har jag svårt att somna om igen.. Ja å dom nätterna hon inte kommer in vaknar jag å kollar om hon ligger här fleera...

Av Kickan Höglin - 6 april 2015 08:39

Av Kickan Höglin - 6 april 2015 08:16

Påskhelg har varit helt oförglömlig! Jag jobbade först 7-12 på torsdagen å sen vidare direkt till Kuratorn.. Bort på affären å sen på dagis och hämta min lilla påskkärring.. Kom upp till stugan och packade in allt, lagade middag å myste.. Li...

Ovido - Quiz & Flashcards