Alla inlägg under april 2014

Av Kickan Höglin - 26 april 2014 09:24

rinner på min kind :'(
Ännu En vacker ängel har lämnat oss <3
Sov gott älskade mormor <3
Du kommer alltid finnas i våra hjärtan & minnen <3

Av Kickan Höglin - 6 april 2014 17:39

Vissa dagar går bara inte att fly undan...
Fredagen började dåligt, stor stor saknad av pappa...
Tårar å sen stor irritation...
Tur man har dom som kan lysa upp min tillvaro...
Dagen gick bra att jobba fast tanken låg där hela tiden, minsta lilla fel skulle säkert fått mig tårfylld igen...
Kvällen avslutades m vin/cider m några roliga damer från jobbet nere på bowlingen..
Kan ju tillägga att jag va den enda som fick en strike meen jag va den som förlorade oxå... De gör inget för vi hade så kul :)

Lördagen beståd av hemma plock.. lillan fick följa m en kompis hem en stund så jag fick andas å plocka/diska undan här hemma!
Hann även med en tvätt el rättare sagt tre tvättar denna dag ;)

Å då till idag söndag den 6/4...
Diskat å kört sista tvätten...
Trycket m känslor över brösten rinner sakta m små små droppar över....
Känner mig tom men samtidigt m massa sorg/ångest...
Sjukt jobbigt att känna att jag pallar inget idag...
Vill bara sitta rakt upp å ner å bara stirra ut i intet å känna hur det värker i bröstet...
Bara låta tårar rinna...

Men resten då? Kan ju inte bara låta de försvinna...
Vill inte känna sorg! Visst de är jätte bra för själen att gråta men inte så här mkt.
Lagomt är bäst...
El?
Ja saknar mamma men saknaden av pappa är ändå störst...
Varför ska de behöva vara såhär?
Vill du ska finnas i livet inte vara borta!
Vet du finns m oss i anden men vill ju du ska finnas kroppsligt oxå!!
Anser inte att de va din tid nu, alldeles alldeles för tidigt!!

Jag är glad att jag fick vara där så mkt som möjligt sista tiden han hade kvar!
Men det gör ont, fruktansvärt ont!!

Du kommer alltid finnas i mitt hjärta pappa,
Älskar dig <3

Ovido - Quiz & Flashcards