Alla inlägg under mars 2015

Av Kickan Höglin - 28 mars 2015 08:28

ja sömnen blev det inte mkt av inatt heller... Vaknat varje timme ibland vaknat två ggr per timme.. Tryck över bröstet å känns som en bakmaskin är igång å rör om (min beskrivning på ångesten)
Plus att liten tös som kom in å tyckte de va morgon å uppstigning redan kl 5:30... Men fick henne (med hjälp av ipaden) ligga still ett tag till iaf...
Men en underbar dusch m inpackning av huvudhår ? (skulle behöva klippa huvudhåret men inte råd) rakning på diverse ställen av kroppen oxå..
Frukost sen kaffe...
Solen skiner å de är 2 plus grader ute...
Idag blir de nog ut å leka, försöka tänka på annat för en stund...

Önskar er alla där ute en underbar lördag iaf

Av Kickan Höglin - 27 mars 2015 18:07

hemska ångest man har.. Bara väller inuti mig... Allt å ingenting får jag de för... Min ryggsäck är inge roligt att bära på tycker inte jag iaf..
Antingen är jag hög av lycka el låg som golvet... Finns liksom inget mellanting längre... Tär på mig.. Å ja jag går hos en Kurator/kbt... Sover dåligt om nätterna, inget på dagarna el kvällarna... Under att jag orkar m att vara uppe för de blir verkligen inga många timmar sömn per natt...
Känner ändå i kroppen hur den gör ont å är trött...
Biter mig i tungan å läppen för att inte få ett utbrott (va som helst som gör mig upprörd)
Uppriktigt jävla jobbigt är det iaf!!

Snart är det påsk å då ska vi fly fältet å fara till stugan... Kan behövas å hoppas på en trevlig helg ?
Hoppas jag får ladda lite batterier där uppe...

Ovido - Quiz & Flashcards