Alla inlägg under juni 2010

Av Kickan Höglin - 12 juni 2010 09:34

Är jag inte vackar så säg haha

Jag har en stadig hylla som jag kan ställa muggar på :P


Men idag är det dag 3 över...  

Av Kickan Höglin - 10 juni 2010 11:43

Så här ser min graviditet ut

Beräknat förlossningsdatum: 2010-06-09

Du är i vecka: 41

Du är i månad: 9

Antal graviditetsveckor och dagar: 40 veckor 1 dagar

Antal dagar kvar till förlossningen: -1


Ja som ni ser så är jag över 1 dag...

Kan hoppas att det bara blir 1-2dagar över oxå :)

Känner verkligen inte för att fara till Ö-vik, inte för att jag tvivlar på dom men känns tryggare att vara hemma...

Har pratat med både bm & förlossningen om Hinnesvepning men dom vill inte göra det på förstföderskor... Låter konstigt eftersom jag ha hört andra gjort de på sitt första barn...

Men det är väl tyvärr bara att gilla läge :(

& hoppas på att det kommer igång innan helgen är slut... Eftersom på måndag så stänger dom sollefteå :(


Jaja har som molande värk i rygg & mage idag, känns som mensvärk faktiskt...

Så idag blir det en liten promenad å springa upp för alla mina trappor när jag kommer hem haha


På återseende :P Puss & kram


Ps: bild kommer senare...

Av Kickan Höglin - 4 juni 2010 12:16

Lite dålig bild men va gör de haha

  

Av Kickan Höglin - 4 juni 2010 12:07

 Detta är då min nygammla frisyr men helt ny färgning;) Vart som sagt såå nöjd:D

Av Kickan Höglin - 3 juni 2010 16:52

Så här ser min graviditet ut

Beräknat förlossningsdatum: 2010-06-09

Du är i vecka: 40

Du är i månad: 9

Antal graviditetsveckor och dagar: 39 veckor 1 dagar

Antal dagar kvar till förlossningen: 6


När hade den lilla tänkt ploppa ut mån tro?

Fick höra att 2 st i min föräldrar grupp har fått :D

Så man e ju lite avis på dom nu haha Vill ha min oxå haha


Ja nog e man trött & slut nå... Sover jätte dåligt på nätterna eftersom man har en pinkblåsa som måste tömmas varannan timme el ibland varje timme under natte tid...

Så de känns jobbig faktiskt... Men annars så är allt annat bara bra...

Nog för att jag fortfarande har huvudvärk, men eftersom alla prover va bra uppe på sjukhuset så är det väl nå annat som spökar... Kan ju mycket väl vara att jag sover  illa...


Jaja så är det med de...


Konstigt väder är det ute oxå... ena stunden så skiner solen som bara den & nästa sekund så tok regnar det :O

Mysko må jag säga...


Jo just de ja så var jag ju & klippte mig igår morse hos eleven på Style It.. Vart jätte nöjd m det... Nygammal frisyr men nöjd :P Sen va jag & färgade det på eftermiddagen eftersom dom inte hade någon annan tid... & de vart SÅÅ himla jäkla bra alltså hihi..

Vart super nöjd med färgblandningen :P

Hoppas hon kommer att vara kvar där massa månader till:P

Så bild på huvudet & magen kommer lite senare... el imorron kanske:P


Nää kanske man ska lägga ner sig i soffan igen... Trött trött trött...


Puss & kram alla

Ovido - Quiz & Flashcards