Alla inlägg under september 2014

Av Kickan Höglin - 10 september 2014 18:14

Å så på livet...
Vissa saker skulle jag bara vilja skrika rakt ut men kan inte pga olika orsaker... Men ist så blir jag frustrerad å ledsen... Gråter... Då jag inte riktigt kan hantera saker som inte går som jag vill, utan de bara blir fel...
Å går åt skogen...

Många nätter nu på slutet har jag drömt om pappa! En man som jag saknar så otroligt mkt! De gör ännu ondare i mig att inte ha han vid livet..
Facebook sidan min kryllar av alla videoklipp på så många som antagit utmaningen Ice Bucket Challenge för Als...
Hoppas verkligen ni som gör denna inte bara gör de för att synas utan även skänker en slant till forskningen..
Denna sjukdom som är vidrig...
Jag vill inte bli nominerad av någon utan jag kan å har skänkt en peng iaf till forskningen...

Till nå annat så börjar jag sakta men säkert komma igång m träningen igen vilket behövs då jag kan få ut så mkt känslor där..
Har fått hjälp av en arbetskamrat, som både dra dit mig å kör m mig där!
Å de är det jag verkligen behöver, någon som tro på mig å puschar mig till den gränsen... Sjukt jobbigt men riktigt kul faktiskt!

Nä återgå till de lilla jag gör nu...
Ta hand om er och älska varandra ömt ?
Puss å kram

Ovido - Quiz & Flashcards