Alla inlägg under mars 2013

Av Kickan Höglin - 1 mars 2013 09:00

Då blir det vabbning i helgen IGEN då... Blir sååå less att jag alltid råkar ut för att vabba dom enstaka helgerna jag jobbar :(

& då jobbar jag inte många helger eftersom de e tajt om barnvakter...

Men men åter till varför jag kom in idag..


Nu har jag tränat på Niphälsan i 5veckor & jag började mäta kroppen för 1månad sen:)

När jag mätte kroppen den 1/2 så såg det ut så här

Midja    Höft      Lår     Armar    Bröst

137cm    146cm   75cm   43cm    123cm


& 1månad efter ser det ut så här:)

Midja     Höft     Lår     Armar     Bröst

128cm     135cm   77cm   41cm     119cm


Kan det vara helt möjligt?!

Dom första veckorna åt jag massa onyttigt VARJE dag men denna vecka avbröt jag mig själv i söndags...

MEN i tisdags på mötet tog jag mig en kaka & i onsdags efter föreläsningen tog jag mig en bulle men de e allt i Godsaker plus en glass igår jag ha ätit denna vecka...

Det enda jag fortfarande retar mig på är att jag gått upp i cm på låren:/

Men ska mäta dom i morgon el på söndag igen å se...

Sen är jag duktig att jag klarar att jogga på bandet i sammanlagt 7min igår... Började med bara 35sec förra veckan (då jag höll på döööö efter haha) Ja jag vet jag har dålig kondis men den ska vi ändra på :P

Men de e ju såå mkt som rör sig & skumpar på kroppen när man ökar takten ahahahaha


& igår va Sara snäll å kom när hon slutat jobbet så jag fick smita iväg en sväng & träna :) De va snällt & Elsa va nöjd haha


Nää nu ska vi väl äta frukost :P Vi tog oss en sovmorgon idag, Kl 8 kom Elsa in till mig :D

MEN SNÖ varför kommer det snö? De tyck jag inte om haha

Puss & kram

Ovido - Quiz & Flashcards