Alla inlägg under juli 2014

Av Kickan Höglin - 22 juli 2014 16:40

Sommar värme vi har :-)
Skönt att vi äntligen fått sommar m tanke på hur första perioden va som.. Meen när till och m jag tycker att det är för varmt då är de varmt..
Älskar ju värmen, men m måtta :-P

Ja jag har varit på min 6veckorskontrollen för "Sleeve" i fredags å jag fick godkänt men tvungen att äta 7ggr om dagen.. Sover dåligt å en av orsakerna är nog att jag inte får i mig allt jag ska få i mig
..
Ja men bara lyda Syster Bengt då :-P

Ja å idag har man arbetat i värmen.. Jobbigt men det gick...
På lunchen tog jag mig en mini promenad ner till Älven å svalkade av fötterna å jag som trodde de skulle vara kallt fick mig ett paff ansikte haha
De va ju varmt i älven haha
Få väl ta ett dopp imorgon på lunchen ist :-P

Nä nu blir det vila lite efter maten..
Har som en band nedanför brösten (övre magdelen) som gör ont... Få se om det vill ge med sig el så..
Obehagligt iaf då jag aldrig känt så förut :-(

Ja ja puss på er i värmen... @):-

Av Kickan Höglin - 12 juli 2014 08:10

Så ska vi äntligen ha släktträffen som vi arbetat med början på vintern tills nu.. De ska bli kul :)
Börjar på Nipan slutar på Ruifstugan :)

Kommer dock bli en lång dag å kväll..
Vaknade kl 02:30 piip, tankarna for som bara den.. Somnade väl strax efter 4 igen... Vaknade upp vid 5 igen å samma visa.. Vaken till halv ca.. Somnade å vaknade igen när lillan började tokgråta inne på sitt rum (06:20piip) Frågade varför hon va så ledsen när hon kom till mig.. Svaret är fortfarande hjärtskärande: "Saknar att min morfar inte finns här" Så började hon gråta igen..
De gör så ont i mig..

Mkt tankar, känslor å lite sömn.. Ingen bra kombination men bara försöka bita ihop å ta dagen som den kommer..
Kram på er alla ?

Ovido - Quiz & Flashcards