Alla inlägg under augusti 2012

Av Kickan Höglin - 9 augusti 2012 21:48

har jag & Elsa varit uppe och firat min bror som fyllt hela 35år & ätit gofika ;) Gammgubbe ;)

Men man själv är ju där om 5 år hehe


Ja som sagt känslorna väller över mig.. Tårar har sprutat än en gång.. Tar dom aldrig slut??

Det ha inte varit en bra dag alls..

Saker & ting är riktigt jobbiga..


Ihelgen vankas de jobb..

Längesen man jobbade helg nu, men de ska väl gå bra hoppas jag.. Bara alla kan hålla sig på plats..

De e nog jobbigt som de e..


Nää vet inte nå mer att skriva..

Ha en bra kväll alla..


& som sagt ta hand om varandra <3

Av Kickan Höglin - 3 augusti 2012 16:38

sommar börjar gå mot sitt slut känns de som..

Det har varit en sommar som ha varit rätt bra stundvis.. MEN jag ha haft bättre sommrar...

Helgen innan jag gick på semster så fyllde ju mitt lilla troll hela 2år :) Stor tjej nu :P

 

Hade min semster första perioden (Så nu ha man jobbat 3veckor)

Första veckan på min semester så for jag & Elsa upp & va m dom finaste T & M..

De va en lugn vecka, mys jordgubbar, vi va till Gottne på loppisen där.. Hittade några fynd faktisk :)

  Solhatten kyndade jag där för 5:- :P


Midsommar firade vi med T & M uppe i Tjäl :)

Mystigt, synd vi inte hade rinnande vatten bara haha Men tro de el ej så funkade dygnet där ändå haha

    Mys när vi kom upp & dagen efter :)

Vi kom hem till Solle igen på lördag dag för på söndagen va de nämligen så att jag fyllde ju hela 30 år :P

Så de va bara till att städa, dona & baka tårtor här hemma :)

    Vart riktigt smarriga ;)


Sen va vi hemma fram till fredagen som vi då for upp till stugan & va där en vecka nästan :)

Hjälpte älskade pappa med att skotta grus, jord & sand för att få till det ute på gården så mkt som möjligt.. Synd bara att man va ju banne mig inte ensam ute haha Mygg, knort, svimygga.. HATAR dom till förbannelse.. Usch.. Men lite fick vi gjort iaf!

      Första kortet leker Elsa & morfar :P Dom andra två korten så va vi på väg på middag hos farbror :)


Ja just de ja innan vi for till stugan va jag ju & klippte mig :P De va ju behövligt kan jag lova!!

      Ni ser ju skillnaden haha

Kortet som ligger emellan är inget murveldjur (haha) min kalufs som satt på huvudet ;)


  Mys ute i stugan m Elsa & lilla Pyret :)


Ja jag & Tessan & Elsa va ju även & hälsade på dessa fina människor som dessutom ha fått tillökning i familjen <3

    Mamma Evelina & Pappa Per :) & lilla sötfisen <3

Så roligt att träffa dom igen :) Vi längtar till nästa gång :)


Som sagt så ha jag nu jobbat tre veckor..

Dessa tre veckor el rättare fyra veckorna som gått har varit väldans jobbiga..

Känslorna går upp & ner.. Kan inte riktigt kontrollera mig.. De är för mkt nu som går runt i huvudet.. Jobbet, privat som jag inte tänker gå in på här..

Men tårar rinner i stort sett varje dag på mig..

Som en kollega till mig sa "Känslorna är som en berg&dalbana nu"

Och de ha hon ju rätt i, ena stunden är jag glad & skrattar andra stunden vill jag bara gå undan & gråta..

Men jag måste samtidigt få gråta när det kommer.. Har inte orken el styrkan att hålla det inom mig det blir för jobbigt :(

& jag är glad jag har familjen & mina närmsta finaste vänner som finns där <3


Ikväll ska vi iaf fara & fira lilla Gudbarnet mitt som fyller år :)

Även andra brodern min äldsta jänta fyller år idag <3

Grattis Tindra & Engla <3


Nää fortsätta att vila huvudet nu innan vi ska iväg..


Och ni, va rädd om & ta hand om varandra man vet aldrig när det är borta..

Alla kärlek till er alla där ute <3


Ovido - Quiz & Flashcards