Alla inlägg under januari 2010

Av Kickan Höglin - 30 januari 2010 11:33

För att vakna upp m huvudvärk mitt i natten:S

Å dessutom inte ge med sig fast man tar huvudvärks tablett:S


& på de så drömmer man så konstiga drömmar:(


Jaja vart hemma idag iaf.. kunde inte gå å jobba m ett sprängande huvud... nu har det lättat lite men de känns att det förtfarande ligger där & gror :´(


Ska vänta en liten stund till å se om det ger med sig riktigt:( Innan man ringer på jobbet...


Ute är det -22 grader & så snöar det för fullt :O

Helt otroligt att det gör det överhuvudtaget :O


Nää ska man lägga sig & vila igen då & hoppas att den gårr över...


Ha en bra dag alla...

Av Kickan Höglin - 27 januari 2010 11:46

Vilket jäkla snöyra det är idag :O

Ser inte Remsle längre här ifrån:O

Usch för detta väder...

Tacka vet jag längtan till våren & sommaren! Slippa detta kalla å snöiga vädret, massa kläder usch...


Men ser som sagt fram emot vår & sommaren, så man få klä av sig lite kläder ;)


Nää måste upp på affären nu... Inhandla någon lunch:)


Ut i snöstormen:(

Av Kickan Höglin - 26 januari 2010 21:36

Ja 25 dagar sedan jag skrev sist... Fy på mig...:-P Ja iaf så är det tisdag å jag har jobbat idag, förmiddagen va lugn men eftermiddagen körde ihop sig lite men till slut så gick de ju bra ändå haha Är nu inne i vecka 21 på graviditeten :-D Om 2 dagar går jag in i vecka 22... Snacka om att tiden går himla fort:-P Å rör sig gör den för fullt vissa dagar, mkt roligt å mysigt att känna faktiskt :-D Måste ju börja se över hur jag ska fixa i ordning i lilla rummet som så den få ett eget rum :-) Måste måla å möblera om, sätta upp nån hylla å dona runt:-) Förhoppningsvis så få jag gå på ledigt redan 1april å då kan man dona runt utan att känna sig stressad för att man ska jobba el så :-) Nää om man ska fortsätta titta lite på tv haha Har såå tråkigt ikväll så man pendlar mellan att titta på tv å Facebooka på mobilen haha Snart läggdax;-) Natt natt alla & Kram

Av Kickan Höglin - 1 januari 2010 10:47

på er alla:D


Detta året kommer att bli spännande hihi & helt annorlunda oxå :P


Jag hoppas alla hade det trevligt igår nu då!

De fick jag i sista minuten haha

Så tack moster för att jag fick komma upp:)


Till förrätt fick vi: Vitt bröd stekt i vitlökssmör, toppad med tomat & adovakdo röra m lite olja å sånt i & en dragonsås som ist blev oreganosås (men de va lika gott) Dom som ville ha räkor fick ta de...


Varmrätt: Ugnsstekt laxfileer med potatis & romsås & även citronsås!


Efterrätt: Päronhalvor med hemmagjord kolasås:)


De va riktigt smarrigt:P

Ja idag vad händer då, jo jag ska jobba kvällen:) Å jag hoppas att den där Intervall huvudvärken går över snart:(

Haft den sen onsdag kväll:(


Nää kanske man ska hoppa ur pyjamasen el vad säger ni:P


Men ha ett underbart 2010år nu:) Det ska jag försöka m:P

Många kramar

Ovido - Quiz & Flashcards