Alla inlägg under mars 2014

Av Kickan Höglin - 13 mars 2014 21:38

Jahapp, då har man varit på sitt första Body Ballance :) Då man är lika vig som en hmm ja Ko kanske så gjorde jag det jäla bra ändå för att vara första gången..
Å jag brukar aldrig "må illa" av ett träningspass men nu gör jag de haha
Ja när man är klar far man hem, jätte trötta i benen lunkandes upp för trappen å ser att porten inte är riktigt stängd...
Hmm tänker jag å öppnar glatt å går in å känner direkt att något är fel... Sneglar lite lätt mot grannens dörr å ser nå mörk stor skugga på golvet... Panik att få upp nyckeln å skynda mig in...
När jag kommer in så sneglar jag bakåt å ser nån ligger där...
Skyndar in, låser å ringer farbror blå :) Å dom kom rätt fort å står å pratar m mannen i fråga.. Ingen som tillhör huset... Huva... Sådant här är hemskt :/

Men men duktig har jag varit iaf,
Nu dusch sen sooooova, jobb imorgon :)
Tro hur man kommer må imorgon i kroppen:)
Puss å kram alla :)

Av Kickan Höglin - 11 mars 2014 14:29

Ska börja m att säga att JAG är verkligen inte guds bästa barn! Jag har sagt å gjort mkt dumt i mina snart 32 år!
Kan be om ursäkt till dom jag sagt eller gjort nått emot, Men bara till dom som förtjänar en ursäkt. Ingen nämd ingen glömd!

Men att få veta hur en sk vän har betett sig bakom ryggen på en å sen varit himla trevlig annars gör mig väldigt ledsen å fruktansvärt irriterad!
Vem förtjänar sånt?!

Tack så jävla mkt för att jag äntligen fått svart på vitt att man kan inte lita på någon!

Jag är evigt tacksamt att jag VET vilka få människor som är mina riktiga vänner & familj!! Min familj å dom få närmsta vännerna betyder ALLT för mig & det vet ni!!

För varken jag el någon annan är värd vad jag fått vetat idag!!

Puss å kram

Ovido - Quiz & Flashcards