Alla inlägg under december 2014

Av Kickan Höglin - 8 december 2014 21:01

Helst Julkänsla har jag..
Sätter upp gardiner å lite tomtar å sen blir det julgran, men de är endast för lillan min skull..
Första året jag bara skulle kunna skita i julen... *Suck*

Sen till något annat...
Att en enda mening kan förstöra så mkt förstår jag inte ?
Jag ska Aldrig mer öppna mitt hjärta eller känslor för någon nå mer ?
Att bli totalt ignorerad för att jag öppnade min stora trut å sa en dum kommentar som jag sedan bad om ursäkt för såå många gånger efteråt å ändå bli helt ignorerad ...

Jag saknar ju dig så så mkt, tänker på dig varje dag...

Känner mig så fruktansvärt sårad när jag inte få nån förklaring på varför...
Den meningen kan aldrig vara orsaken till den hemska tystnaden ?
Sagt det förut å säger det igen, jag är inte guds bästa barn MEN jag ber iaf om ursäkt för mina dumma handlingar ..

De gör så Fruktansvärt Ont I mig då jag trodde å hoppades på att dina känslor va äkta nu bara verkar vara bortblåst ?
Hur kan de gå så snabbt?

Suck

Ovido - Quiz & Flashcards