Alla inlägg under september 2012

Av Kickan Höglin - 16 september 2012 07:38

på er alla där ute som är vakna denna tid på en söndag morgon!


Mitt lilla hjärta ligger fortfarande & sover för ovanlighetens skull :)

Jag däremot har kokat mig en kopp kaffe å surfar runt lite..

Kunde inte sova mer...


Ha en hemskt känsla i kroppen tycker inte om den.. Vet inte varför, ångest? Isf varför?

 Ledsen? Kan va..

Irriterad? Kan va..

Glad? Inte som ja brukar..

Lycklig? Nää de e de absolut inte...

Eftersom det är så många känslor runt om mig så är det så svårt att sortera dom...


Idag stå väl på schema frukost först, lekparken vid halv tio hade jag tänkt.. sen hem & göra lunch Pannkaka bli de nog :)

Sen lillan sova & jag fortsätta städa lite här :)

Tog vardagsrummet igår, dammade, putasde av fönstren, bytte gardiner, dammsuga & torkade golven :)


Imorron kommer min finaste vän.. Hon ha varit hemma en hel vecka så nu e de dax att hon kommer tillbaka tyck jag :D


Äsch vet inte riktigt vad jag ska skriva..

Ha en bra dag där ute & ta hand om varandra <3

Ovido - Quiz & Flashcards