Alla inlägg den 14 augusti 2011

Av Kickan Höglin - 14 augusti 2011 21:11

Oj vad denna helg har gått fort tyck ja!

Fredagen va lugn mina tankar va hos min bästaste T & M <3

Gick ner till min moster en sväng på em sen hem & laga mat :)

På kvällen efter Elsa hade lagt sig så kom fröken F & en kompis till henne.. Satt & surra strunt å drack kaffe!

Sen va de bara att slänga sig i sängen (för man vet ju aldrig när Elsa funderar på att vakna nu mera)

Sen hon börjat på dagis & speciellt denna vecka (eftersom hon klivit upp tidigt för hon ska iväg) så ha hon fått för sig att vakna kl 5 :/

& då e mamma trött haha


Iaf på igår morse så kom Johanna & Liv ner på morgonen så barna fick röja runt.. Men de vart mkt grin från min dotters håll, tro hon håll på bli sjuk eller så e de dom där jäkla tänderna som håll på :(

Får till dom vid lunch så barna fick äta & sen sussa en stund..

Sen spenderade vi hela em & kväll där uppe..

Med (hör & häpna) godis haha Men hade dåligt samvete senare för att jag ätit.. Men va tusan gör de om jag äter någon gång, huvudsaken jag inte äter som jag gjorde förut :)  

Sen hem & ta de lugnt innan de va dax att sussa :)


Denne dag då så fick ju Elsa för sig att vakna första gången kl tolv sen kl 5.. MEN hade sån tur att hon somnade om båda gångerna :D

Men jag la mig i soffan då för ja visste att hon skulle vakna väldigt snart igen å vilket hon gjorde... halv sju tyckte hon att de va dax att vakna riktigt haha

Ja de va ju bara att hämta henne sen göra välling ;)

Även idag kom J & L :) Barna busade, bråkade & slogs.. Men när Liv skulle va gullig & klappa Elsa & ge henne nappen så tro int på fasen att Elsa lappa till henne.. Hmm..

Vad gör man?!...

Iaf så for vi upp dit & va där tills kl va vid kvart i två.. sen for vi hem hit för att hämta picknickfilten för att sedan fara ner till parken :)

Föräldrar & barn picknick :D

De va roligt MEN guud så rörliga våra barn ha blivit.. Hade knappt en lugn stund innan dom drog åt varsina håll så man fick springa & jaga dom haha


Sen blev de hem & diska, hänga tvätt, slå igång en ny tvätt sen laga middag :) Så de va bara på m Pippi så ja kunde göra allt de där haha

Men nu sover mitt busfrö sen ca 2tim sen..

Jag e trött jag m men ska va uppe en liten stund till ;)


Bjussa på några bilder idag m :D

  Elsa ha tagit mitt diadem å satt på sig <3

    Elsa & Liv läser böcker <3

   

Elsa softar i Livs fotölj :D


God natter på er gott folk..

puss & kram

Ovido - Quiz & Flashcards