Alla inlägg den 12 augusti 2011

Av Kickan Höglin - 12 augusti 2011 07:34

på fredag morgon den 12augusti :)


Usch vad tiden går fort.. Elsa blir 14månader om tre dagar, de e helt otroligt :)


Fast de är jobbigt m väldigt mkt just nu så känns de som om jag inte kan vara lyckligare :)

Älskar min dotter såå mkt fast hon kan vara den mest jobbiga oxå haha

Alla sattyg hon kan hitta på & bara är 14mån oj oj oj Undra vad hon då kommer hitta på när hon bilr 14 år ahahaha

eller förresten jag tro inte jag vill veta de än :/


Älskar min familj & min vänner oxå, så glada ni finns :)


Men idag går min sorg & mina tankar till min bästa vän & hennes kille & hans familj! Många varma tankar & kramar till er idag <3 <3


Elsa ha iaf börjat på dagis & de verkar gå jätte bra! Men igår när jag lämnade henne så grät hon & de kändes i hjärtat....

Fast jag vet det går över så känns de ändå, men jag fösökte vara stark & bara gå därifrån! De blir ju inte bättre att jag stannar kvar å så...


Ja ja tänkte bjuda på tre bilder :)

     

Nu ska jag väl se om jag få i mig någon frukost...

Ha en bra fredag alla.

& va rädd om dom ni håller kär för rätt som de är finns dom inte hos er <3

puss & kram


Ovido - Quiz & Flashcards