Alla inlägg den 18 augusti 2011

Av Kickan Höglin - 18 augusti 2011 21:57

Sitter här & väntar på att The killing på fyran ska börja! Tycker serien e rikigt bra :)


Imorron är det jobb igen 7-16:30.. Kommer lämna mitt älskade hjärta på dagis imorron & sen så ska "mormor" Birgitta hämta henne på em för att fara upp till stugan & spendera helgen där :)

Jag VET att hon kommer ha det super bra där uppe Och jag VET att det är bra för både henne & mig att hon få vara hos mormor & morfar eftersom jag har henne 24/7 i vanliga fall! Men de känns jobbigt ändå...


Kommer jobba heela helgen :) 

Tur att min bästa T kommer till mig på fredag :D Slipper jag vara själv & de ska bli såå roligt att hon kommer :)


Oj vet inte vad mer jag ska skriva haha


Men tänk om man hade haft en brevid sig nu som man kunnat gosa ihop sig hos här i soffan m tända ljus & titta på tv m :) Hade varit himla mysigt! Vill ha någon att kramas m :)


Nähäpp snart börjar de! god antt på er alla 

 puss & kram

 


Ovido - Quiz & Flashcards