Alla inlägg den 21 augusti 2011

Av Kickan Höglin - 21 augusti 2011 21:36

är min första jobb helg över :)

De har ju gått jätte bra :)

Har varit jätte bra personal som jobbat dessutom :D

Skönt att kommit tillbaka till jobbet nu på riktigt :P

Meen jag har haft såå ont i nacke & huvud hela helgen.. Tror de e för arbetsvästen man har fått.. För den trycker mot nacken när man har den på sig...

MEN det positiva är att jag har fått sovit hela nätter & de har varit så otroligt skönt :) :)

& jag har fått tillbaka mitt lilla hjärta oxå hihi Hon har haft de så bra uppe hos mormor & morfar :)

Så tack för att ni ville ha henne :) Pussar till er!

När hon kom hem så härjade hon runt här som bara den & tyckte att allt va så roligt haha


Så nu sitter jág & Tessan å tittar på Fast & furious på trean & surrar strunt :)


Men nu blir det att återgå till tv:n :)


Men puss & kram alla

Ovido - Quiz & Flashcards