Alla inlägg den 19 augusti 2011

Av Kickan Höglin - 19 augusti 2011 18:44

Ja men då va de fredag då :)

Va & lämnade mitt älskade hjärta idag kl 6:30 på dagis!

sen va de bara att fortsätta på jobbet :)

Jobbade 7-16,30, fick gå schema idag men de

gjorde som inget fast jag fick bra jäkla ont i min häl :/

Men bara att kämpa på :D

När jag slutade då for jag hem började direkt att plocka undan här, dammsugade, torkade golven, renbäddade, åt middag, diskade & nu väntar jag på att tvättmaskinen skabli klar :)

Elsa blev hämtad av mormor idag för hon ska vara där uppe i stugan heela helgen för jag ska jobba :)

Igår hade jag lite ångest att lämna henne idag men idag känns de mycket bättre :)

Dels för att jag inte haft så mkt tid idag & tänka på de sen så ha jag pratat m pappa & allt verkade jätte lungt :)

Känner mig trygg m de :)


Ja nu sitter jag även att väntar på käre T som just nu precis ringde på dörren :D

Hihi så nu ska jag vara social hihi


Ha en trevlig kväll alla :D

Puss & kram

Ovido - Quiz & Flashcards