Alla inlägg den 24 december 2011

Av Kickan Höglin - 24 december 2011 07:33

Somnade på soffan igår till Uppesittarkvällen så jag missade treansbingo..

Men när jag rättade den idag så visade det sig att jag hade vunnit på den :)

Vart man ju lite glad hihi


Hmm Elsa kommer & e super glad fram till mig & säger tack haha Förstår inte varför förrän jag tittar på henne haha

Hmm hon har fått tag på chokladbollarna haha

Jaja låt gå för denna gång då hahahaha


Vi fick ju som sagt fin besök här igår av T, M & O så vi bytte lite julklappar :P

Elsa fick ett par Vantar (vilket alltid är bra), en Docka som pratar & som hon döpte till Pippi (otippat) Sen fick hon Träräls bana m tåg & lok som hon just nu i detta skrivande stund sitter & leker med :)

Jag fick jätte fina röda ljushållare, mysiga fingervantar & en super skön filt hihi


Nu i morse kom Elsa till mig i soffan bärandes på Dockan..

Hon tröck på handen på dockan så den började låta så jag lade ner den brevid mig haha

Då började Dockan att gråta vilket resulterar till att Elsa tittar på dockan skyndar att ta upp henne klappar hon på ryggen & säger "oj oj oj" tills dockan slutar gråta haha

Sen går hon & sätter sig i sin fotölj m dockan & Joddlar tillsammans m den haha

Ja hon e söt :P



Som sagt GOD JUL på er ALLA där ute <3

Ovido - Quiz & Flashcards