Alla inlägg den 11 december 2011

Av Kickan Höglin - 11 december 2011 18:05

Åhh denna morgon vaknade Elsa halv åtta i morse ( Jisses vad de kändes skönt)

Efter vi hade ätit både frukost & lunch så begav vi oss på badhuset vilket uppskattades av Elsa ja även av mig :P

De va riktigt skoj tyckte Elsa, jisses vad hon busade i vattnet & jag efter haha


Men de vart ju dax att kliva upp oxå, duscha av oss & klä oss för att sedan gå ner i cafeterian & fika lite :)

Sen hem så lilla hjärtat mitt fick sova haha

Hon somnade kvart i ett & sov till 15 då jag va in & väckte henne :)


Vi tog & åt en tidig middag bestående av gårdagens rester (tacos):)

Sen vart det pepparkaksbak hihi

Elsa gjorde två figurer, resten av degen åt hon upp haha

 Men de vart iaf 4plåtar m pepparkakor :P

Nu har vi myst framför tv men tecknad film & även Pingu :P

(de ha vi förtjänat)


Ha en fortsatt trevlig 3 Advent mina vänner :)

Puss & kram

Ovido - Quiz & Flashcards