Alla inlägg den 14 december 2011

Av Kickan Höglin - 14 december 2011 22:08

Jao idag ha vi haft en Planeringsdag m jobbet :)

Började den med att äta en Jultallrik från Ica här i stan :)

Guud så gott de va fast jag saknade faktisk prinskorv & köttebullar på den :P


Sen gick vi över till de vi kom dit för haha

Gick igeneom massa saker som va ganska nödvändigt kan man väl tycka :)

Samt det nya systemet som ska starta igång inom snar framtid :) Vilket jag verkligen tror på kan funka :)

Meeen mellan surret så drack vi kaffe, glögg & åt pepparkakor :P

Tog bara en liten mugg på Glögg bara för att få känna smaken på de Meen jag tog tre st pepparkakor (fy skäms)

Gott va de iaf haha


När dagen va slut så hjälptes dom flesta åt för att plocka ihop & städa undan.. (Tycker jag faktiskt hör till)


Men när jag & Elsa kom hem från dagiset så hade käre T maten färdig (köttfärssås) mmmm de va jätte gott :D

Åhh så fick vi fin främmande at hennes karl hihi

Va ju ett tag sen man såg honom nu så de va riktigt skoj att han kom & även Elsa tyckte de haha

Hon började busa direkt m honom haha

Mitt lilla hjärta där haha


Men nu sover hjärtat mitt sen 2tim tillbaka & M ha åkt hem :)

Så jag & T sitter m varsin dator i knä & bloggar hahahaha


Blir väl sängen här snart, ska ju upp & jobbe imorron..


Meeen lite mer tv-tittande blir de hihi

Fast & Furious: Tokyo Drift :P


Ha en fortsatt trevlig kväll alla


Pöss & Kräm på er ;)

Ovido - Quiz & Flashcards