Alla inlägg den 19 december 2011

Av Kickan Höglin - 19 december 2011 17:11

till JULAFTON :D

 Jag längtar så mkt att det spritter i kroppen haha


Meeen dagens göra blev att vi sov till 7 i morse, skönt & ganska utvilad va jag :)

Uppstigning, välling sen vart det frukost :D

Innan påklädningen vart det lite barnprogram på svtbarn :)


Blickade ut genom v-rums fönstret & såg att det fortfarande snöade, de ha snöat sen igår :D

Faktiskt så tycker jag de e ganska mysig nu när vi börja närma oss jul :D

Kände att vi måste ta & gå ut en sväng innan de va dax för lunch så vi tog & klädde oss för vinterväder hihi

Gick upp mot Vallåkergatan för att lämna en sak till en kompis mamma sen gick vi över Vallaskolan ner mot Lidl för att inhandla lite saker :)

När vi närmade oss hemma så släppte jag ut Elsa ur vagnen (haha) så hon fick pulsa lite i snön hihi

Gick även ner & pratade lite med Fabbe & Josefin.. Dom va på väg bort på dagis :)


Hihi när vi kom till trappen hos oss så gjorde jag & Elsa små snöbollar & ställde upp till två lycktor :D Men när vi skulle gå in så tog Elsa & slog ner dom haha

Jaja de va ju roligt för stunden iaf haha


När vi kom in va det dax för lunch & vila :)

& medans Elsa sov så slog jag på en film:) You again haha Den va skoj faktiskt haha


När den va slut så började jag baka bröd (hade helt slut) & påbörjade även att göra Ischoklad :D MMMM va gott hihi


Men Elsa vaknade mitt i allt bak haha Så fick skynda mig in & hämta henne & ge henne lite mellis så jag kunde fortsätta m mitt bak haha


Så nu har vi ätit middag & diskat undan :)

Elsa ser Pippi nu men snart vankas det bad för henne & dusch för mig sen blir det att titta på julkalendern innan sov dax :)

Dagis & jobb imorron :P


Men ha en fortsatt trevlig kväll :)


Puss & kram

Ovido - Quiz & Flashcards