Alla inlägg den 22 december 2011

Av Kickan Höglin - 22 december 2011 17:59

idag eftersom dagis va stängt :)

Så vi gick på badhuset m Jessica & Lea :)

Jisses vad barnen tyckte de va skoj haha


Elsa har tränat på att "dyka" haha De gick förvånads värt bra faktiskt :)

Så duktig så :)

Sen när vi hade badat färdig så duscha vi, klädde oss och sedan gick vi ner till cafeterian & fikade Lunch :)

Men sen va de raka vägen hem så lilla hjärtat mitt fick sova :)

Tror de inte tog mer än 2 min sen sov hon haha


Innan vi gick på badet så tog jag & städade köket, torkade luckor, bänkar & fönstret, dammsugade & även torkade golvet där :)

Plockade undan i v-rummet, dammsög & torkade golvet även där :) Tog & plockade undan i hallen & hann även där dammsuga & torka :)


När vi kom hem från badet hann jag (medans Elsa sov) upp på vinden leta fram en massa kläder till Elsa & även till lilla Maja :)

Som Majas pappa kom & köpte sedan :)

Tog & dammade inne i V-rummet & ännu mer i hallen där jag har skor & jackor å sådant :) Så de jag har kvar e Elsa´s rum & mitt rum kvar :)


Nu ser jag & lillan på Pippa på sju haven :P

Sen blir det Julkalendern, fika & sedan läggdax för henne :)


Nu är det inte länge kvar till självaste JULAFTON :D

Längtar såå mkt hihi


Nää ni ha en underbar kväll alla  


Pöss & Kräm

Ovido - Quiz & Flashcards