Direktlänk till inlägg 22 maj 2011

Goder afton på er alla :)

Av Kickan Höglin - 22 maj 2011 20:53

Igår när vi skulle gå ner på stan så gick Elsas vagn sönder :( fick vandra ner på Allsport å inhandla en paraplyvagn lite snabbt så vi kunde röra oss ute :)

Sedan va vi ute hela dagen lång, va bort i lekparken på Lillänget bla, blåste lite men va annars varmt & skönt :)

Idag började vi dagen m att (förutom frukost, vila & mellanmål) gå till lekparken på Lillänget där Johanna, Liv, Moa, Albin & Alicia befann sig :)

Lekte där en stund sen gick vi & åt lunch :)

Men trötta som Liv & Elsa vart så bestämde sig jag & Johanna för att ta oss en promenad runt broarna..

Vilket va väldigt skönt för de va kalasväder ute :P

Väl nere på stan igen så gick vi in på Ica sen vandrade vi ner till parken där Nettan, Wiggo & en kopmis till dom satt så vi  Joinade dom :D

Skönt att slänga av sig skorna å burra ner dom i gräset :P

Elsa vart lite vaksam när jag satte ner henne barfota hehe men efter ett tag så gick de bättre :)

Men sedan va de dax att gå hem ...

MEN igår satt jag hela kvällen ute på blocket & Sollefteåtorget för att kolla efter en ny vagn till Elsa men utan resultat :(

Så jag tog å skrev på Facebook & frågade om de fanns en billig vagn här i sollefteå..

& jag fick resultat för det :P

En jätte fin & billig, väldigt lite använd & bara 1år ;)

Så nu har det en nybegagnad Crescent Compact :)

    När vi gick hem efter vi hämtat den så haha

somnade ju Elsa som en stock i den haha Fort gick de oxå så den vart godkänd av henne oxå :)


Nää nu måste jag avsluta & fortsätta se Big Brother


Puss & kram alla

<3

 
 
Ingen bild

tessan

22 maj 2011 22:48

Schnyyyyyyyggg! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kickan Höglin - 6 maj 2015 17:09

det har varit idag.. Å det regnar som bara den fortfarande.. Mina skor (valde helt fel skor imorse) blev riktigt blöta dels för att ena har en lång spricka under haha jaja är huvudet dumt får väl resten lida... Å när jag hade hämtat lilla hjärtat...

Av Kickan Höglin - 24 april 2015 22:54


Arbetshelgen börjat.. Liten är hos mormor sin.. Själv är jag hemkommen för lite mer än en timme sen från jobbet.. Fika, sett lite på tv å nu har jag lagt mig.. Å de är nu alla tankar och funderingar kommer.. Kunde jag gjort på något annat...

Av Kickan Höglin - 12 april 2015 08:20


Sova behöver man det? Förstår inte, sover jätte dåligt av olika skäl.. En anledning är ju att jag vaknar när liten kommer in å då har jag svårt att somna om igen.. Ja å dom nätterna hon inte kommer in vaknar jag å kollar om hon ligger här fleera...

Av Kickan Höglin - 6 april 2015 08:39

Av Kickan Höglin - 6 april 2015 08:16

Påskhelg har varit helt oförglömlig! Jag jobbade först 7-12 på torsdagen å sen vidare direkt till Kuratorn.. Bort på affären å sen på dagis och hämta min lilla påskkärring.. Kom upp till stugan och packade in allt, lagade middag å myste.. Li...

Ovido - Quiz & Flashcards