Alla inlägg den 29 maj 2011

Av Kickan Höglin - 29 maj 2011 22:48

Sitter här & funderar på livet & dess meningar...

De finns ju vänner, kompisar, bekanta & riktiga vänner..


& JAG vet vilka MINA riktiga vänner är!

De är dom som JAG vet finns där & inte är avundsjuk el svartsjuka bara små saker! & som inte måste stå i centrum HEELA tiden å som inte blir sur  för att den inte få som den vill jämt!

Nää sådana klarar jag mig utan, jag har annat att lägga min enegi & beskymmer på än att ödlsa tid på såna människor!

Dom som står mig närmast är dom jag kommer ha i mitt hjärta livet ut!!


Sen finns det ju vänner som man tror ha varit en väldigt nära men det visar sig inte riktigt vara så..

Vet inte vad man gör för fel ibland men men man ska väl inte förstå allt här i livet...

Komma de säkert bli snack men ni ska veta att jag bryr mig inte längre, speciellt inte de ska vara såna egoister!


Jaja färdig gnällt från min sida!


Nu har iaf bästaste T kommit hit & stannar till torsdag :P

OCH jag hoppas hoppas verkligen att jag få flytta denna vecka så jag har möjlighet att lämna bort lillan till mormor & morfar denna vecka!


Nää MINA vänner & ni andra där ute ha en fortsatt trevlig kväll syns imorron ;)


Puss & kram





Av Kickan Höglin - 29 maj 2011 08:18

Grattis alla på morsdag, hoppas ni får en bra dag idag!


Igår var det Big meet här, kom ner väldigt sent.. Trodde aldrig att Elsa skulle somna men de gjorde hon på vägen härifrån.. så hon sov igenom hela staden (tack & lov)

Väl hemm va de bara att konka upp henne & in m hene i sängen..  Å där sov hon vidare :)

De va väldigt få människor man kände som man träffade så de va lite tråkigt :(

Det märks att man blir äldre för generationen som e ute nu e en helt annan haha


Nää nu blir det frukost gott folk & en kaffetår ;)

   

Ha en bra dag nu alla & ta hand om era mödrar ;)

Puss & kram

Ovido - Quiz & Flashcards