Alla inlägg den 28 maj 2011

Av Kickan Höglin - 28 maj 2011 07:09

Då var de lördag morgon & ikväll är det Crusing här i Sollefteå   

Än så länge är det uppehåll så jag hoppas verkligen att de e de ikväll oxå... Dom senaste åren har det regnat denna kväll... Inge roligt för dom som har "Enn Cab" 


Ja min älskade vän T skulle ha kommit men fick förhinder så jag vet inte om jag då vill gå ner å titta själv  el om man får med sig någon annan..

Ha ju ändå ingen barnvakt åt Elsa så jag kan ju inte vara ute nå länge.. Men de skull va roligt att kika på alla snygga bilar :P


De e 1år sedan jag va höggravid oxå... käre nån va tiden går fort... så snart fyller mitt hjärta år oxå...

Ha ingen ide´ om vad jag ska köpa i present åt henne... nå förslag någon?


nää nu blir det frulle sen en morgonkaffe ;)


Ha en trevlig dag alla nu!

Puss & kram


Ovido - Quiz & Flashcards