Alla inlägg den 27 maj 2011

Av Kickan Höglin - 27 maj 2011 22:07

Jaha igår torsdagkväll kom Mormor Gabitta & va barnvakt åt mitt lilla hjärta så jag kunde gå ut & jobba :)

Tusen tack Birgitta :)

De va skönt att jobba faktiskt :)


Idag fredag va jag & Elsa å åt lunch med Kicki & Elenore på Westerlunds..

Efteråt så gick jag & Elsa bort til Ica skulle köpa kattsanden men den finns inte där så jag måste upp på Icaremsle:)

Men de ordnar sig ;P


Så vi gick hem & la oss å sov.. Vi båda va väldigt trött.. Jag håll på bli förkyld & Elsa ha varit väldigt snuvig.. Trodde de hade börjat ge m sig men idag ha hon haft de jobbigt igen...

Efter vi slumrat en stund gick vi ner till moster min & där åt vi middag oxå :)


Väl hemma igen, Elsa sover sen 2,5tim tillbaka & Jag sitter å kolla på Big Brother...

Tårarna rann idag m, tycker dom e lite små taskig genom att skicka in nära & kära till dom under Freezen..

löjlig som böla för en sån sak men va faan jag ha blivit ännu mer känsligare m åren haha


Pissväder har det varit hela dagen.. MEN de skulle tydligen vara uppehåll imorron & de e ju schysst eftersom de är BIG MEET här i Solle YEAH :P


Nää återgå till tv.. Ha en fortsatt trevlig kväll ;)


Puss & kram

Ovido - Quiz & Flashcards