Alla inlägg den 24 augusti 2009

Av Kickan Höglin - 24 augusti 2009 18:50

va man ska skriva...

Känns bara tomt..

Sitter å tänker på morfar, jag vet att jag inte hade någon kontakt m honom på säkert dom senaste 9 åren.. Men varför känns de såå jobbigt å ångestfyllt för då..? Många frågor paserar min hjärna kan ja säga.. E ju så känslig när allt kommer omkring.. Inte bara de här som man få ångest över heller..

Finns en j-vla massa idioter ute alltså.. å de e inte läge att vara jävlig å dryg mot mig nu för då vet ja inte va ja ta mig till..

I helgen lyckades man ju behärska sig åtminstånde, tur de inte vart mer.. Räcker med att Morfar somnade, en person va jävligt dryg & oförskämd (när man inte ens ha gjort nå) & mitt upp i alltihopa så går klackfaan av på skon när man går hem.. Såå himla skrattretande så de finns inte nå ord för de..

Men som sagt tankarna far, tryck över bröst.. svårt att sova..


Men har pratat m en väldigt go vän idag, hon kom å drack kaffe å fikade frukost i morse.. Tur man ha henne som kan säga ett el annat bra ord:) Tyck om dig jätte mkt gumman:)


Så imorron blir det jobb iaf.. hoppas bara man få sova några timmar inatt..

Bli ju inget bättre att ja sitt hemma, hjälps ju ändå inte att man må som man gör... trycket blir bara värre..


Nää nu orkar ja inge mer.. Kan mala på om samma hur länge som helst, men det vägrar ja göra nu...


Ha´de


xoxo

Ovido - Quiz & Flashcards