Alla inlägg den 19 augusti 2009

Jao

Av Kickan Höglin - 19 augusti 2009 13:15

då va de dax igen;)

Hmm ja i lördags vart ja så sugen på att promenera så ja hoppade i skorna å travade iväg:)

Gick ner till djupövägen, mot bruket å upp där till övergård.. Vidare till OkQ8, ner till T3område (el I21området kommer fasen aldrig ihåg vilket som låg vart *asg*) Igenom där iallafall, till korsningen innan riks90, Ner sen upp förbi kyrkan & Vallaskolan.. äsch de vart iallafall 1timme å 40 min jag va ute å gick haha


Sen vart de ju som sagt jobb i måndags å igår.. Ikväll ska jag oxå jobba, vart sugen ändå efter frukosten att gå ut en sväng:P

Det blev huvudleden ner mot gammla bron, upp till remsle, ner nya bron, vidare upp till långgatan sen gick jag upp så jag kom upp till Söderleden... Vilket min telefon fick slut på ström så de vart tvär tyst haha Hmm va de ju inge roligt att gå så då vek jag ner Vinkelbacken å vidare  hem haha

Men de vart bara 1.5timme de.. hade ju bleve mer om inte mobilen dog:P

Fick en låt av en här om dan som jag fastnade direkt för, den & även andra upp poppade versionerna av låtar e ju underbart att gå till:D


Måste verkligen införskaffa mig ett par riktiga promenadskor el joggingskor.. Hmm dom jag har nu få jag SÅÅ j-vla ont i fötterna av:S

Nää nu blir de väl att se till att få i sig någon mat... Å duscha haha :D



Så Puss å kram

Ovido - Quiz & Flashcards