Alla inlägg den 15 augusti 2009

Av Kickan Höglin - 15 augusti 2009 10:24

Ja då sitter man här igen då! Länge sen jag skrev något men jag har banne mig haft någon som helst ork på min semester att uppdatera:)

Jaa två dagar kvar på denna semester sen så börjar allvaret igen på måndag kl 07:00;)

Kan bli ganska skönt att få börja jobba, har varit ganska dagvill å förvirrad dom senaste veckan haha


Ja men vad har jag nu gjort på min semester då?! Jo samma dag som jag gick på semester så for jag ner på Risön å premiärbadade haha skönt som tusan:P

Samma vart det dagen efter så brassa jag å en jobbarkompis ner :D Satt där nere mellan 11.40 till 16.40 Liiite väl många timmar om man e ovan solen haha Plus att man e ju såå jädra smart att smörja på sig olja för att få färg haha

Men men sagt å gjort så brånde jag mig rejält andra dagen på min semester haha Va väl ganska skönt att det regnade några dagar efter de:)

Men det slutade ju aldrig att regna :( ha ju banne mig regnat nästan hela min semester, tror jag kan räkna på fingrarna hur många dagar det har varit sol:(


Ja ja nog om de.. Vad har jag mer gjort under min semester, jo jag  har varit m å målat brors hus:D

Förut hade dom typ som mintgrönt hus med mörkare runt fönstren:)

Men nu vart huset lite mörkare grön med cremegul färg runt fönstrena:D

Framsidagn e färdig iaf:P Vet inte om dom har målat nå i veckan men de märker ja väl när jag far upp dit nästa gång;)


Mer då, jo jag tog å for till Ö-vik när T fyllde år å överraskade henne:D

C mötte upp mig på stan när jag hade kommit m bussen:D Gick vipå stan ett tag sen for vi upp till T å M å fikade:P

Blev så att jag va där hela helgen:D Riktigt trevligt:D


Ja då var de sista veckan på semestern å jag for upp till pappa å B i stugan på måndag eftermiddag, vart en lugn kväll:) Sen på tisdagen så va jag å pappa till Junsele en sväng oxå sen hem å titta på det nya huset dom ha skaffat sig:D Mkt fint :D

Sen tog jag Pyret å gick hem till andra stugan där vi skulle äta lunch.. Bestämde vi oss för att vi skulle bada vildmarksbad när B hade kommit hem från jobbet:) Så pappa gjorde i ordning badet, skura ur de å fyllde upp med vatten.. Precis när de va klart å pappa hade precis börjat elda för att få upp badtempratur så började det att tok åska å ös regna:S

Fasen tänkte man ju då haha men de gick över tills B kom hem:D Drack några groggar sen vart det middag;) Till sist så badade vi:D Jisses såå otroligt härligt de va:D


Sen på onsdag morgon så vart det hemgång:) Va såå himla trött så jag sov bort hela dagen på soffan haha

I torsdags så for jag till Ö-vik igen:P Jag å tjejerna vi skulle ha ett Babyshower (heter det så) För en annan tjejkompis:D Jag gjorde en blöjtårta å så hade dom andra inhandlat kläder å mat osv..

Å herre min skapare vad överraskd hon blev:D Haha så otroligt roligt att det vart lyckat haha Å det blev en helt underbar kväll med massor av surr,skratt,mys å film:D De va kul:D

Ja som igår då så fick jag åka med T & M hem till stan igen:) Snällt av dom att jag fick åka m:P

Vart bara där en dag eftersom jag har varit borta så mkt denna vecka plus att jag inte hade någon kattvakt:) Men det gick ju bra ändå tyck ja:D


Nää så nu sitter man här på en lördag förmiddag 2 dagar innan man börjar jobba:) Vet inte riktigt vad jag ska hitta på.. Funderar starkt på att ta mig en promenad:) kan bli skönt att rensa tankarna å fundera på va de kan vara som gör att jag får ont i bröstet & ut mot armen:S

Har varit till läkaren förut men det visar  sig inte vara något fel på hjärtat, å det känns ju skönt:P

Så jag vet inte..


Jisses vad detta inlägget blev låångt haha Jaja inget att göra åt;)

Återkommer snart igen;)


Puss å kram


Lite bilder får ni oxå;)

Ovido - Quiz & Flashcards