Direktlänk till inlägg 11 juni 2009

God morgon god morgon!

Av Kickan Höglin - 11 juni 2009 06:25

Hmm ja som en vän skrev här inne "Vad ska man skriva om här då", men de lär väl komma när man sätter igång..


Kl är 06:26 & jag sitter å väntar på att gå ner på jobbet..

Har varit ganska ruschigt den senaste tiden på jobbet, vi ska ha hunnit med att packa, flytta, planera på en å samma gång plus att vi ska hinna ta hand om våra tanter å gubbar i samma veva..

Jaja nu är det gjort ialla fall, under på att man inte fått magsår eller dylikt på kuppen haha

Lägenheten vi har flyttat till är jätte fin, bara vi få alla grejor på plats kommer detta att bli kanonbra tror ja.. Önskar bara att det vore en liten större lägenhet bara.. Känns lite trångt när man är 10st som går ut på morgonen i en liten trea:(

 Va jätte emot detta från början men sen eftersom tiden gick å vi fick träffa andra gruppen så började det att kännas rätt skapligt, spännade å roligt:D

Alltid roligt att lära känna nya människor:P


Ja då har man skrivit lite om vad som händer i mitt arbetsliv då :P


Idag ska jag få sluta tidigare (har en massa timmar att ta ut) Ska nämligen klippa mig idag:D hihi längtar längtar tills jag får bort håret i nacken... Tycker verkligen att det är jobbigt med hår bak i nacken under sommaren, blir så fruktansvärt varmt:P Inte för att jag inte tycker om värme Älskar nämligen sommar, sol, bad å allt som följer m UTOM alla jävla insekter haha

Nåja haha nu slant fingrarna iväg på NÅÅ helt ointressant haha Jaja de e lätt hänt haha


Nää de e kanske e bäst att släcka ner å vandra på jobbet:P

Önskar alla en riktigt härlig dag idag fast det kanske regnar på vissa ställen el bara är mulet.. Gör det bästa av situationen:D


Puss å kram


 
 
Ingen bild

Tessan

11 juni 2009 11:50

Hallå och kul att du börjat skriva nu =)
Vill se dig sen idag och spana in din nya frilla..haha! =)

 
Ingen bild

Kickan

11 juni 2009 18:53

Åhh snygg vart jag :P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kickan Höglin - 6 maj 2015 17:09

det har varit idag.. Å det regnar som bara den fortfarande.. Mina skor (valde helt fel skor imorse) blev riktigt blöta dels för att ena har en lång spricka under haha jaja är huvudet dumt får väl resten lida... Å när jag hade hämtat lilla hjärtat...

Av Kickan Höglin - 24 april 2015 22:54


Arbetshelgen börjat.. Liten är hos mormor sin.. Själv är jag hemkommen för lite mer än en timme sen från jobbet.. Fika, sett lite på tv å nu har jag lagt mig.. Å de är nu alla tankar och funderingar kommer.. Kunde jag gjort på något annat...

Av Kickan Höglin - 12 april 2015 08:20


Sova behöver man det? Förstår inte, sover jätte dåligt av olika skäl.. En anledning är ju att jag vaknar när liten kommer in å då har jag svårt att somna om igen.. Ja å dom nätterna hon inte kommer in vaknar jag å kollar om hon ligger här fleera...

Av Kickan Höglin - 6 april 2015 08:39

Av Kickan Höglin - 6 april 2015 08:16

Påskhelg har varit helt oförglömlig! Jag jobbade först 7-12 på torsdagen å sen vidare direkt till Kuratorn.. Bort på affären å sen på dagis och hämta min lilla påskkärring.. Kom upp till stugan och packade in allt, lagade middag å myste.. Li...

Ovido - Quiz & Flashcards