Alla inlägg den 17 juni 2009

Av Kickan Höglin - 17 juni 2009 19:43

Ja va ha man gjort idag då.. Jo när ja klev upp så slängde ja in mig i duschen sen åt ja frukost.. Gjorde mig iordning sen tog ja å vandrade upp till "Piip" Å drack en kaffe, å snackade både skit å allvar emellan åt haha


Men nu så e man hemma, ha varit de i ca 4.5timme

Slängde in kycklingfileèrna i ungnen så de vart de till middag idag:)


Sen har jag bara legat i soffan hela tiden å sett film "En riddares historia"

Mycket bra film må ja säga.. va så länge sen ja såg den så nu tyckte jag de va dax att flumma igenom den igen:D


Ja till helgen är det midsommar oxå.. Åkte på en förkylning oxå så här innan midsommar men de e ju inte så ovanligt:P  Men jag jobbar så de kommer att bli en VÄLDANS lugn helg haha

"Piip" far till sina föräldrar m barna över helgen.. Lite tråkigt men hoppas dom få en mysig helg där:D Han få äta å dricka gott för mig m:P

 Själv blir det Jordgubbar med grädde å kaffe på jobbet:P Mer än så kan man inte fira:P

För till veckan blir det tårta å kakor:P


Nää nu blir det lägga sig i soffan igen innan man snorar ner tangentbordet alldeles;)


Skriver ja inget mer innan midsommar så önskar jag alla en riktigt härlig & trevlig helg:)


Xoxo @--}---




Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards