Alla inlägg den 14 juni 2009

Av Kickan Höglin - 14 juni 2009 16:51

Så här snygg vart jag när jag klippte av mig allt hår:D
Tog även & slängde i lite färg oxå efteråt hemma hos T.. efteråt åt vi jordgubbar m grädde:P

Av Kickan Höglin - 14 juni 2009 16:26

Jaa då va man hemkommen från stugan:) Kom hem vid ca 14:30...

Gick upp till T:s kissar direkt när jag kom hem:) Å gissa vad busig dom va haha G, hon räjsade runt runt på mattan när ja lekte m lasern haha Å S hon vandrade runt å små kikade lite, va fram å luktade mig i munnen för att försäkra sig om de va jag som va där hihi


Så nu har man precis kommit hem till mina egna kissar:P Å guud så glada dom vart oxå, Ebba hon sprang fram på en gång å Marit direkt efter haha

Så nu sitter Ebba bredvid mig på databordet å tittar på mig medans jag skriver:P


Snacka om att de vart drag på mina bröder då haha å papsen så klart oxå haha

Men men kul hade vi haha å de va huvudsaken & att vi blev måtta å belåtna..

Barna dom sprang omkring som bara den igår kväll, in å ut hela tiden hihi

 Riktigt roligt att se dom leka så bra ihop fast dom inte träffas så ofta.. Inge grin eller bråk var de på hela kvällen.. Ja jo två gånger grinades de men de va bara för att E ramlade å sen att hon fick en pinne längs kinden när en hund skulle bära in den men sen resten av kvällen va de full rulle igen haha


Ja varför ja e kisse vakt å T är för hon håll på att flytta sitt första lass till M..

Jätteglad för hennes skull att hon har hittat en sån toppen kille, de förtjänar du verkligen gumman:D

Dom passar så bra ihop:D


Nää kanske man ska ta å kila upp på affären för att handla någon mat, börjar bli lite små hungrig:P


Tjing på ett tag

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards