Alla inlägg den 13 juni 2009

Av Kickan Höglin - 13 juni 2009 23:22

Hej hopp!

Jaa sammanfattning av firandet av pappas 60år kalas:P

Dagen började m att jag kom hem från "pip" vid nio i morse:P Duschade å myste med mina kissar eftersom ja inte sov hemma:)

Gick sedan över till min vän T:s kissar å myste å busade m dom ett bra tag:D

Himla go kissar de där:D


Sen bar de i väg å  handla lite för att sedan hämta upp ena bror med familj för att sedan brassa upp till stugan:)

Vi mötte upp resten av bröderna å faster m familj strax utanför byn för att slå in presenten som R hade gjort (ett vildmarksbad) som han fick av hela släkten:P


När vi va färdiga så for vi in på ett led m bilarna upp till stugan där då pappa B, L & farbror satt..

Papsen blev himla glad för den! & de va ju skoj:P


Vandrade sedan ner till "Boa" för att spendera kvällen där med Good mat å massa vätska haha

Men jag tog de rätt lugnt, drack bara 7st alkoläsk (smirnoff å Barcardi) vart rätt trött så då tog jag å vandrade upp till stugan å duscha:)

Så jag tänkte då att jag skulle sammanfatta hur kvällen varit haha

Försökte sms-blogga men de gick inge vidare haha vet inte vad jag gjorde för fel haha


Jaja det här va lite av vad kvällen hade att bjuda på:P


Puss å kram nu blir det lägg dax

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards