Alla inlägg den 27 februari 2014

Av Kickan Höglin - 27 februari 2014 18:32

Blir så orkeslös å irreterad...

Nu ska lillan äta 10dagars kur m antibiotika för att hon har bakterier bakom näsan som inte vill ge med sig 3ggr/dag.. Hosta å klagar på huvudvärk...

i helgen kan jag jobba tack & lov då bästa Mormor åt lillan kan ha henne <3 Evig tacksam för de...

Veckan kommer bli jobbigt...


Jag är trött å ha varit febrig i veckan.. suck...

Trodde jag kunde köra igång m träningen riktigt denna vecka .. tränade på måndagen när jag slutade jobbet på kvällen fick jag feber å de höll i sig två dagar till :(

& nu i helgen jobbar jag långpass hela helgen så då lär det ju inte bli nå träning :(

Tro ni jag blir less?


Ett klago inlägg blev det idag igeen...


Ja fast nu har Lillan äntligen fått sin nya bilstol vilket hon blev suuper glad för... Hon verkligen avgudar alla prinsessor.. & fast man egentligen inte har råd så kände jag ändå att hon behöver den då dom andra två börjar bli för små åt henne...


Ja de va de de!

Ha en trevlig kväll alla där ute i vinter/vår rusk vädret <3

Puss & kram


Ovido - Quiz & Flashcards