Alla inlägg den 18 februari 2014

Av Kickan Höglin - 18 februari 2014 17:11

Ja lillan sjuk... Längesen hon va så låg...
Hostig, febrig å nu snuvig...
De lilla hon ätit idag kan jag räkna på en hand, tur hon dricker iaf...

Mitt i dan idag så säger hon : Mamma jag må inge bra, jag är trött!
Å säger lillan de då är de nå som inte stämmer eftersom hon är en sån fruktansvärt aktivt barn...
Ja vi la oss å vila dock bara ca 40min men de va skönt...
Sen upp å hon trodde hon kunde stojja på som vanligt men icke då, hostattack å trött igen!

Åh när hon dissa middagen jag gjort så är de oxå nå fel då hon gillar den maten skarpt!
Gurka åt hon samt nyponsoppa å så fick hon en glass efteråt...
Man lider ju m dom små :(

Jaja ikväll blir det hemmabakta semlor (om hon nu vill ha dvs)

Ha'de gott alla!!

Ovido - Quiz & Flashcards