Alla inlägg den 7 februari 2014

Av Kickan Höglin - 7 februari 2014 18:03

i soffan efter en tung dag!


Lämnade lillan på dagis imorse.. For sedan vidare till stugan för att titta till huset!

Allt va bara bra tack & lov, bara toan som frusit men den tinades upp fort :)


Åt en snabblunch & kaffe innan vi begav oss till Näsåker!

Där tog vi farväl till en av den finaste mannen jag lärt känna!

Helt ofattbart!

Men nu är han på andra sidan & jagar m min pappa & jag hoppas verkligen dom har det bra där <3

Mina tankar, värme & kärlek går till familjen hans <3



Men till annat..

Så har jag jobb helg i helg så lillan ska få vara hos mormor :)

Å jag ska ikväll bara ligga i soffan för att slöa & vila skallen...

Puss & kram på er


Jo och ni, ta hand om varandra <3

Ovido - Quiz & Flashcards