Alla inlägg den 22 juli 2011

Av Kickan Höglin - 22 juli 2011 09:35

idag då!


I förrgår va en kompis här, hjälpte henne att färga håret! Å så surra man ju en massa strunt som vanligt;)

Men så kom vi in på "att planera saker".. Vilket ja sällan gör om de inte är nå viktigt! för det kommer alltid nå mer som låter lockande om jag skulle ha planerat nå haha

I vilket fall så i går på fm så skickade jag till min svägerska i stan & frågade om dom skulle vara hemma ja som på em & kvällen! & de skulle dom.. Men i samma veve så skickade en barndomskompis meddelande & berättade att hon va i stan å fråga om jag ville ha besök på kvällen! JA men självklart, ses ju såå sällan... & jag få ju aldrig fingrarna ur arslet att fara dit heller..

Men men Hmm tänkte jag då hur ska jga lösa detta då, vill ju gärna fara upp till brorsan oxå.. Men de vart en rätt bra lösning iaf :P

Vandrade upp till bror kl 12 & va där till 16 sen skynda hem laga middag å då Kom Trez å hälsade på :) De va riktigt trevligt :)

Elsa hon höll på att busa runt här som bara den & dansa å lalla på haha


Men hon vart så trött där vid åtta så då va de bara att lägga henne & Trez gick hem.. Så där satt man nu själv igen..

Men de gick ju bra ändå, slog på en film på datorn som jag såg sen växlade jag över till fyran 22.30 där The Killing började.. Få ju inte missa ett avsnitt haha Tycker serien e riktigt bra :)


Sen va de bara slänga sig i sängen & ja sov rätt okej faktiskt..

Elsa vaknade väl någon gång vid 5 snåret så jag gick bara å tog över henne så vi kunde sova vidare :) Kl 7 väckte hon mig igen :)

Börjar bli en standard de där att hon vaknar igen kl 7 haha


Om lite mindre än 1.5vecka så börjar Elsa inskolning på dagis.. Så nu försöker jag få tag på dom för att få lite info... Men de går trögt, har försökt ringa sen kl 8 i morse..


Jaja dom svarar väl någon gång :P


Nää dax att hoppa ur pyjamaskläderna...

Ha en bra dag alla så gått det går!


Massa kramar till er alla & ta vara på varandra <3

Ovido - Quiz & Flashcards