Alla inlägg den 20 juli 2011

Av Kickan Höglin - 20 juli 2011 20:59

Ja då ska fortsätta berätta vad som hänt i sommar ;)

För tre veckor sedan för jag upp till stugan från onsdagen till söndagen :)

Mysigt att vara där uppe & att få träffa pappa & Birgitta samt farbror & hans fru :)

Ja nartuligtvis dom andra som brukar vara där & som bor där ;)

Vi badade lite tunna då för de va såå fruktansvärt varmt så man va tvungen att svalka sig... Vet inte hur mkt jag va tvungen att svalka Elsa på huvudet en av dagarna när det va som varmast... men roligt va de ;)


På tisdagen efter så kom käraste T & hämtade mig & Elsa för då skulle vi följa m till Ö-vik några dagar :)

De va kul, synd bara att jag åkte på matförgiftning av nå slag så man spenderade mer tid på "huset" än m dom :( & att Elsa testade mig till max då.. Hon kände väl av att jag inte va rikigt kry...

Tur jag hade T & M då som kunde hjälpa mig :)

På tordagen va vi ner till Strandparken & kollade på Orup som va där & uppträdde :)

Han va rikigt bra faktiskt, härligt m hans gamla låter men även m dom nya :P

Sen åkte vi hem på fredagen för T skulle jobba igen :)


Hela helgen & veckan spenderade vi hemma här m T :) Sen på torsdagen gick hon på semester ;P Hihi såå glad hon va :D

Hon kom in hit innan hon for vidare hemöver vilket jag tyckte va bra :P


Fredagen då får jag upp till stugan igen hihi

De va ju Beach Party 2011 på lördagen :D

Men på fredag kväll började det att regna :(

For bort till Jonna & Kicki som hade en vinkväll, satt där & surrade m dom :)

Elsa hade lagt sig så Pappa & Birgitta passade henne medans jag for bort dit :)

Så tack för de :)

Kul att bara sitta surra så :) Jag va ju dock nykter haha

Lördagen fortsatte med en massa regn heela förmiddagen å in på em :(

Men vi packade ändå på oss kläder för att gå ner på stranden för det skulle börja kl 16 :)

& 16:10 sprack solen fram :D HELT otroligt vad vackert det blev :D

Både jag & Elsa badade i sjön :) Hon va inte ett dugg rädd för att trava i fast de va lite kallt haha

Finns ju något som heter "Sådan mor sådan dotter" ;)


Jaja de va en hel kul helg för på söndagen badade vi tunna & de va 38grader varmt i den :P UNDERBART


For hem måndagen & igår va vi på Risön & badade m Bror & hans familj :)

Mysigt :)


& idag har jag diskat, dammsugat, torka golven, skura toa & handfat, tvättat & hängt tvätten så nu sitt jag här & tycker jag varit jätte duktig hehe trots att jag har såå jäkla ont i benen :/

Men de finns dom som har värre :/


Ja ja nu blir det att fortsätta titta på tv innan sängen ropar på mig :)


Sov gott alla när det blir dax :)

& ni kan ni inte göra mig en tjänst :P

Ni som läser kan ni inte skriva nått i kommentarer?!

Ser att ibland stiger besökar listan i skyn så de skulle va trevligt :P


Puss & kram



Ovido - Quiz & Flashcards