Alla inlägg den 19 juli 2011

Av Kickan Höglin - 19 juli 2011 21:26

Nu är det länge sedan jag bloggade men det finns faktiskt en giltig förklarning till det... Har inte haft något internet sen jag flyttade i början på juni :/

Men nu har man fått lånat ett mobilt bredband av operatören tills mitt kommer igång...


Lillan sover nu sen en halv timme tillbaka & jag har precis satt mig i soffan.. Skulle se tv men de gå inge bra på dumburken :(

Jaja..


Jaha vad har jag & lillan gjort nu under dessa veckor.. hmm få se nu vart ska man börja :-P


Lillan har iaf fått dagisplats den 1aug börjar hon inskolning & den 16 aug börjar jag jobba :)

Det är både spännande & skrämmande att komma tillbaka till vardagen igen (Nu låter det som om jag skulle suttit inne eller nått liknande haha) Men ni vet vad jag menar hehe

På ett sätt längtar jag till att börja jobba & hon börja på dagis MEN samtidigt skulle jag kunna gå hemma längre bara det fanns ekonomi till det.. Vilket det inte gör...

För fy vilken usel ekonomi man har när man e föräldrarledig :-/

Nog om de..


Ja som sagt nu har jag eller vi rättare sagt flyttat ner två våningar så nu bor man på bottenvåningen vilket är såå skönt... Slippa dessa trappor bara gå rakt in.. & balkongen är ju ett super plus & att Elsa fått ett riktigt eget rum är ju guld värt  :-D

Trivs super bra här & det gör nog Elsa & katterna oxå :)


Idag har vi iaf varit ner på Risön en stund, vilket va härligt :)

Brorsans äldsta dotter Sanna badade m Elsa & gick till lekparken m henne så jag satt & pratade m bror, svägerska, & två bekanta och nartuligtvis alla barnen ;-)

Sen när vi hade varit där nere gick vi in till moster en snabbis :)


Ja ja nu ids ja inge mer... Återkommer imorron ;-)

Puss & kram på er alla




Ovido - Quiz & Flashcards