Direktlänk till inlägg 21 juli 2009

MMM

Av Kickan Höglin - 21 juli 2009 11:31

Ja då var det dag nr 2 på semestern å så regnar det verkligen spön i backen:(

Så idag blir det nog en "ta-det-lungt-dag" haha


Ha inte så mkt på hjärtat att förmedla idag.. Kan som inte komma på nå att skriva..


Ja i & försig så i fredags när jag slutatde så for jag ner på Risön å badade m svägerskan å barna:) riktigt skönt faktiskt:)

Kom väl hem vid tjugo i fem skulle jag tro.. Då va de bara att byta om å plocka undan lite här hemma:) En god vän kom eftersom jag skulle klippa honom:) Vart riktigt bra, man blir mer å mer säker m saxen haha Men måste inskaffa mig en riktig hårtrimmer:P Det gå som mkt lättare då haha

Sen var det ju tänkt att jag å T:s kille M skulle gå på bio (Tranformers2)

Men när vi väl kom ner så va de inte utan nån film som hette Johan Falk å så var det Harry potter.. vart lite besviken eftersom jag såg ju på torsdag kväll att Tranformers skulle gå torsdag-söndag:(

Tog då å skickade till 118100 för att kolla vad det gick för bio å dom svarade med att det skulle va Johan Falk, Tranformers2 & Harry Potter.. Alla 3 kl 20, hmm vad jag vet å hade varit in å kolla så har våran bio bara 2 salonger:(

Vart man lite smått irriterad:S

Men men va inget att göra åt, tog å ringde upp T så hon kom å hämtade oss.. Vi for ner å spelade minigolf ist:) Å jag fick äran att vinna:) Så de va kul:D

sen när vi hade spelat klart så for vi upp till T:s mamma å sa hejdå åt dom, dom har tagit hojarna å dragit till Norge på en liten resa:D

Hoppas dom tar det lungt bara:)


Å under lördagen så for jag ner på Risön med en jobbarkompis & hennes dotter som även hade med sig en kompis:)

Badade lite sen satt man stort sett hela tiden, försökte ligga på mage men va på väg att somna å de ville jag inte så då var det bara att sätta sig upp igen haha & vad gjorde jag inte då då, jo jag brände hela kroppen så man har ju ganske ont kan jag lova haha

Som tur är så har det lättat på benen å armarna men brösten, axlarna å magen gör fortfarande ont:S

Så jag smörjer kroppen med jämna mellan rum så inte huden torkar ut å flagnar:)

Men det lär den väl ändå göra lagomt till Laxfestivalen haha Men de e ju min vanliga otur:S

På lördag kvällen så for jag V & S ner till parken å skulle titta på Dogge haha men de vart förseningar så han skulle inte spela förrän vid tolv tiden å så länge orkade inte S vara vaken så vi tog å for hem, så de vart ju lite synd då:(

S som hade tagit med sig papper & penna för hon ville ha en autograf av honom å så vart de inget:( Tråkigt:(



Ja söndagen bestod av ryggläge hela dagen å kvällen eftersom jag hade så J-VL ont i kroppen:(


Så så har min helg varit:) Återkommer med mera;)

Puss å kram

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kickan Höglin - 6 maj 2015 17:09

det har varit idag.. Å det regnar som bara den fortfarande.. Mina skor (valde helt fel skor imorse) blev riktigt blöta dels för att ena har en lång spricka under haha jaja är huvudet dumt får väl resten lida... Å när jag hade hämtat lilla hjärtat...

Av Kickan Höglin - 24 april 2015 22:54


Arbetshelgen börjat.. Liten är hos mormor sin.. Själv är jag hemkommen för lite mer än en timme sen från jobbet.. Fika, sett lite på tv å nu har jag lagt mig.. Å de är nu alla tankar och funderingar kommer.. Kunde jag gjort på något annat...

Av Kickan Höglin - 12 april 2015 08:20


Sova behöver man det? Förstår inte, sover jätte dåligt av olika skäl.. En anledning är ju att jag vaknar när liten kommer in å då har jag svårt att somna om igen.. Ja å dom nätterna hon inte kommer in vaknar jag å kollar om hon ligger här fleera...

Av Kickan Höglin - 6 april 2015 08:39

Av Kickan Höglin - 6 april 2015 08:16

Påskhelg har varit helt oförglömlig! Jag jobbade först 7-12 på torsdagen å sen vidare direkt till Kuratorn.. Bort på affären å sen på dagis och hämta min lilla påskkärring.. Kom upp till stugan och packade in allt, lagade middag å myste.. Li...

Ovido - Quiz & Flashcards