Alla inlägg den 23 juli 2009

Av Kickan Höglin - 23 juli 2009 11:58

är det idag.. Igår va de ju ganska hyfsat:) Å så tvär vändning:(

Ska ju tydligen regna i morgon & på lördag:( Lite synd när det är Laxfestivalen å återvändarkvällen:(

Men men det är ju bara ått dricka å se glad ut iaf haha


Hörde att flickorna kommer hem till helgen oxå:) Härligt att träffa dom ign:D

Så vi ska sitta här å sluka i oss drickbara genomskinliga (kanske ev någon m färg) vätskor hehe

Få man se C:s mage igen, undra om den har vuxit nå mer sen sist ja såg hon?! hihi va kul:D


Ja jag vet inte riktigt vad jag ska förmedla för budskap idag haha

Enligt FB så va ju mitt egentliga yrke Präst haha vet inte hur dom ha fått till det haha Men men vem vet hahah


Idag ska ja på stan m F, hjälpa henne att hitta nå kläder in för helgen:)

Sen även in på Boa åt tösa T:P

Hihi


Känner att jag skulle kunna printa ner hur mkt som helst idag men risk finns att det bara blir en massa blahablaha haha

Så jag avslutar nu medans ja kan haha


Återkommer med nå vettigare en annan dag;)


XOXO

Ovido - Quiz & Flashcards