Alla inlägg den 20 juli 2009

Av Kickan Höglin - 20 juli 2009 18:01

Den började med att vi klev upp, gjorde lite frukost, sen snygga till sig för att fara ner på stan en sväng å kolla:)

Köpte 2st linnen på Cubus å så inhandlade T & F lit små saker oxå;)

In på Bolaget för vi hoppades på att de skulle finnas Smirnoff där vilket de inte gjorde:(

Sen bar det iväg till C & M en sväng, hälsa på dom lite:D

C är såå himla fin i magen hihi :P


For iväg & åt på Laguna i Gullänget, gillar deras pizzor:)

Efter vi ätit var det bara att brassa tillbaka tilllägenheten å göra sig i ordning för att sedan vandra ner till Arenan området å se RixFm:D

Kanon kul hade vi den kvällen:P

När vi inte hittade någon vi kände å telen inte funkar som de ska när det är så mkt folk i rörelse så tog vi å vandrade bort på Harry´s..

Å där va de drag kan ja säga haha

Bra musik, mkt folk, härlig stämning:D

Bilder kommer här:

Av Kickan Höglin - 20 juli 2009 17:42

Oj hmm lite länge sen man va här inne å skrev nå:(

Få bli bättre på de haha


Tänkte jag skulle uppdatera från Hamnfesten i övik:P

Under fredagen när vi kom till Ö-vik så brassade vi direkt in på Skokanonen.. Hittade ett par jätte fina å jätte billiga ballerina skor som jag tog å inhandlade..

Men när vi kom till M lägenhet å när man hade duschat å så, så skulle jag till att klä mig å kolla så att skorna passade till klänningen..Visst passade dom men när jag hade haft på mig dom ett tag så värkte det i ena tån eftersom de va insytt något i skon:( Vilket resulterade till att jag inte kunde ha dom:(

Jaja de löste sig till slut, fick låna T vita skor å de gick lika bra de oxå:D

När vi hade gjort i ordning oss så tog vi & vandrade upp till S å tjejorna:P

Tog med oss drickat å gick ut å satte oss på baksidan av husen:P Men det började att komma så otroligt mkt m knort å mygg så då gick vi in till S igen å satt där:P

Ungefär så där vid halv tolv då vandrade jag, T å F ner mot Arenan för att se vad som fanns där:) Som vanligt kom vi ju ner lite sent så de va inte så mkt att se eftersom dom stängde allt kl 1:(

Vi va väl inte där allt för länge å vi travade upp mot Sibylla å handlade mat sen gick vi vidare till M lägenhet å satt där å åt sen vart de ju läggdax:D


Lägga in lite bilder från fredagen;)

Se så fina flickorna är:D

Ovido - Quiz & Flashcards