Alla inlägg den 20 februari 2010

Av Kickan Höglin - 20 februari 2010 17:32

Då va det lördag kväll då  

Dock inget att göra...

 

Så här ser det iaf ut nu med det lilla livet   

Så här ser din graviditet ut:

Du är i vecka: 25 

Du är i månad: 6

Antal graviditetsveckor och dagar: 24 veckor 3 dagar

Antal dagar kvar till förlossningen: 109

 

Jag säger bara som såå, gisses vad tiden går fort...

Nu har min chef iaf skickat in alla papper till Försäkringskassan angående ansökningen om havandeskapspenning...

Ha ansökt om att få gå den 1 april... Kan ju iaf hoppas på det...

Då blir det till att göra iordning det lilla rummet   

 

Det blir att spackla, måla, möblera & så :D

Någon som har förslag på en ljus färg man kan sätta här?

Har total idé torka haha

 

Hihi igår när jag & Tessan satt här vid datorn så fickhon känna på en spark el om det nu va en nävslag hihi

Men idag när jag va & firade farfar så skulle min svägerska känna haha

Full aktivitet va de innan sen vart de knäpptyst när hon la handen där haha

& nu är det oxå full rulle där inne hihi Såååå mysigt hihi

 

Kunde till och med se lite ute på magen när jag va hos farfar hur det rörde sig haha & de va verkligen roligt   

 

Nää kanske man ska ta & äta lite middag nu :D

 

Men ha en trevlig lördag alla:)

Puss & kram


"Men glömde nästan bort att berätta att i måndags så va jag & lyssnade på hjärtljuden hihi ÅHHHH så härligt det lät  "

Ovido - Quiz & Flashcards